SPIN SELLING Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie (twarda)
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Mt Biznes |
Data wydania 2024 |
Oprawa twarda |
Liczba stron 216 |
- Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy
-
Opis produktu:
SPIN to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 lat Neil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizował ponad 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy osób w 23 krajach. Wyniki badań wykazały, że wiele metod opracowanych w celu sprzedaży tanich towarów po prostu się nie sprawdza w przypadku transakcji o dużej wartości. Rackham przedstawia więc swoją metodę SPIN, w której kolejne litery odnoszą się do pytań: S - sytuacyjnych przybliżających sytuację, w jakiej znajduje się klient (situational questions), P - problemowych na temat jego problemów i trudności(problem questions), I -implikacyjnych dotyczących konsekwencji owych problemów (implication questions) N - naprowadzających klienta na niezbędność oferowanego rozwiązania w zaspokojeniu jego potrzeby (need-payoff questions). Absolutnie fascynująca książka. Pomysły w niej zawarte są nie tylko ciekawe, ale również skuteczne. Lektura obowiązkowa. ĚśSales and Marketing Management Książka otwiera nowe możliwości i nikt, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą, nie powinien jej pominąć. ĚśSales Technique Niezbędna lektura dla wszystkich zajmujących się sprzedażą lub zarządzaniem działem sprzedaży. ĚśJournal of Marketing Management Neil Rackham jest psychologiem z ponad 25-letnim doświadczeniem w roli badacza i konsultanta współpracującego z kilkoma wiodącymi na świecie firmami, w tym A.T. & T., Microsoftem i IBM. Prezes czołowej amerykańskiej firmy konsultingowej specjalizującej się wanalizie i poprawie efektywności sprzedaży. Jest także autorem książek uzupełniających tę tematykę: Major Account Sales Strategy oraz Managing Major Sales.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Promocje: | nowości |
Kategoria: | poradniki, praca, biznes |
Wydawnictwo: | Mt Biznes |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Rok publikacji: | 2024 |
Wymiary: | 141x218 |
Liczba stron: | 216 |
ISBN: | 9788382313956 |
Wprowadzono: | 14.03.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.