Python i AI dla e-commerce
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Helion |
Data wydania 2022 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 496 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Sztuczna inteligencja według Pythona. Sięgnij po potężne wsparcie dla swojego e-sklepu
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.
Jeśli jesteś właścicielem biznesu bazującego na sprzedaży w sieci, jeśli jesteś początkującym programistą albo działasz już jako programista e-commerce, ale chcesz się w tym kierunku rozwijać ta `książka kucharska` jest dla Ciebie. Dlaczego `książka kucharska`?
Ponieważ podręcznik zawiera gotowe przepisy na algorytmy optymalizacyjne, systemy rekomendacyjne, przetwarzanie ogromnych ilości danych z ruchu odnotowanego w sklepie i zamianę ich w wiedzę o kliencie. Wszystko to już dziś wdrożysz w dowolnym e-sklepie stosunkowo małym kosztem. Zarówno przy użyciu gotowych programów napisanych w Pythonie przez ogromną społeczność miłośników AI i Pythona, jak i sprytnych produktów w modelu SaaS (ang. software as a service), sprzedawanych przez rzeszę polskich i zagranicznych startupów.
O autorze książki
Sebastian Kondracki - od ponad 25 lat uczestniczy w projektach IT na różnych etapach ich wytwarzania, a jego największą zawodową miłością jest programowanie, zwłaszcza wymagających algorytmów poprzedzonych gruntownym researchem. Pierwsze szlify zdobywał w kultowym magazynie komputerowym `CHIP` (jako programista w dziale publikacji elektronicznych).
Tworzył w nim oprogramowanie dla czytelników, między innymi multimedialne przeglądarki płyt CD czy pierwszą porównywarkę cen komputerów PC Market.
Następnie pracował dla wielu portali i startupów w Polsce i za granicą. Obecnie jest szefem innowacji w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm tworzących oprogramowanie w Polsce, a także wykładowcą na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.