Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji / Monika Kaczmarek-Śliwińska 49,76 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Difin
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 268
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji - opis produktu:

Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Zobacz również

  • -30%
Miłość a życie społeczne

Sławomir Partycki

miękka
40,16 zł 57.37
  • -30%
Kierunek Targowica Polska 2005 - 2015

Wojciech Roszkowski

miękka
41,19 zł 58.85
  • -30%
  • -30%
Komuniści i złodzieje

Jakub Kopeć

miękka
25,07 zł 35.82
  • -30%
Analiza i kontrola kosztów przedsiębiorstwa

Edward Nowak

miękka
41,19 zł 58.85
  • RRecenzje
  • Książka
  • Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji
4.6/5 ( 8 ocen )
    5
    6
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest...

  • Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem...

  • Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę...

  • Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety...

  • 43.79 zł
    37.22 zł

    Public relations - biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny...

  • Książka oparta jest na cyklu artykułów "Kurs Public Relations", który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można ważne informacje z następujących zagadnień: "PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz", "Jak w...