Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce - Anna Polska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce (miękka)

książka

Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce - opis produktu:

Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jednak w Polsce sytuacja jest inna. Narzędzia marketingowe są jeszcze słabo obecne w sferze zarządzania jednostkami terytorialnymi, zwłaszcza we wschodnich województwach Polski. Jednocześnie istotnym czynnikiem zagrażającym jakości ładu przestrzennego, szerzej zaś ? jakości przestrzeni miast dla ich użytkowników ? jest ofensywa firm, które w ramach własnych kampanii marketingowych poszukują nowych terenów dla swojej aktywności. Świadomość zagrożeń w zagospodarowaniu przestrzeni, jakie niesie żywiołowa jej komercjalizacja, w tym niekontrolowana sprzedaż i spontaniczne przeznaczanie gruntów pod rozmaite funkcje, nasuwa wniosek, że stosowanie podejść i technik marketingu urbanistycznego w zarządzaniu miastami musi być kontrolowane, przede wszystkim z punktu widzenia dalekosiężnych, strategicznych racji otwarcia na rozwój zrównoważony. Mimo potencjalnych zagrożeń związanych z jego stosowaniem, marketing nie może być całkowicie ignorowany, gdyż w sytuacji rosnącego znaczenia konkurencyjności miast i gmin stanowi ważne narzędzie budowania ich atrakcyjności dla użytkowników.

Książka Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Autorem książki jest Anna Polska. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce liczy 270 stron. Jej wymiary to 176x250. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Polecane

  • -15%
Delegowanie pracowników miękka
156,69 zł 184.34
Dodaj do koszyka
  • -44%
Kodeks karny. Część ogólna Komentarz twarda
185,45 zł 331.17
Dodaj do koszyka
  • -24%
Prawo cywilne miękka
52,32 zł 68.84
Dodaj do koszyka
  • -37%

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.