SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Kolektywizm i indywidualizm

Zachowania wyborcze w Polsce w latach 2001-2011

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Oprawa miękka
Ilość stron 278
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Inpost Pay z kodem PAY20 pod produktem

Opis produktu:

Od momentu kiedy powstał pierwszy maszynopis tej książki niedługo miną trzy lata. W tym czasie polska scena polityczna uległa daleko idącej przemianie, co miało wyraz m.in. w dekompozycji dotychczasowej parlamentarnej reprezentacji partyjnej i pojawieniu się zupełnie nowych, na polskim rynku politycznym, podmiotów. Temperatura samych sporów politycznych nie ostygła jednak od tego czasu, a wręcz przeciwnie, zdaje się, że zainicjowane podziały socjopolityczne jeszcze bardziej się uwypukliły.
W tym kontekście wciąż aktualna wydaje się jedna z tez przyświecających tej pracy, wyrażona także opinią Włodzimierza Wesołowskiego, iż: W naszym kraju trudniej niż gdzie indziej ułożyć partie polityczne na jednej tyko osi, od prawicy do lewicy.
Nawet stabilne partie łączą w sobie bowiem elementy zupełnie różnych aspektów tradycyjnej prawicowości i lewicowości.
fragment Wstępu
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki społeczne,  polityka
Wydawnictwo: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 170x240
Ilość stron: 278
ISBN: 9788362907908
Wprowadzono: 15.04.2021

RECENZJE - książki - Kolektywizm i indywidualizm, Zachowania wyborcze w Polsce w latach 2001-2011 - Łukasz Scheffs

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: