SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Uczę się czytać, pisać i liczyć

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

podręcznik

Wydawnictwo Harmonia
ISBN 9788380801042
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Prezentowany przewodnik dla nauczyciela odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Alicji Tanajewskiej i Renaty Naprawy`Uczę się czytać, pisać i liczyć. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi `cz. 14. Jest skierowany do nauczycieli uczących: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. Przewodnik umożliwi nauczycielom zapis tematów zajęć w dziennikach lekcyjnych oraz monitorowanie realizacji podstawy programowej.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Harmonia
Oprawa: miękka
Wymiary: 16,5x23,5 cm
Liczba stron: 220

RECENZJE - Podręcznik - Uczę się czytać, pisać i liczyć

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.8/5 ( 9 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Alicja

ilość recenzji:1

brak oceny 23-09-2018 09:43

Pracuje w oddziale przedszkolnym z 26 dziećmi, w tym z 20 sześciolatkami i sześcioma pięciolatkami z tymi kartami. Dzieci bardzo chętnie wykonują zadania, uczą się czytać metodą sylabową tzn. czytają sylaby otwarte złożone z małych i wielkich liter drukowanych, rozpoznają te sylaby i zakolorowują je, Czytają te sylaby w kontekście podpisów pod obrazkami w których wyodrębnione są sylaby np. ma--mama, ta-tata, układają podpisy pod obrazki odszukując sylaby ujęte w kontekście podpisu, podobne ćwiczenia wykonują na sylabach zamkniętych. Ponadto w kartach dzieci uczą się nie tylko rozpoznawania liter drukowanych, pisanych małych, wielkich, czytania sylab, wyrazów ale tak poznają pojęcie liczby w aspekcie kardynalnym, ordynalnym,graficznym, algebraicznym. W kartach znajduje się również wiele ćwiczeń z zakresu usprawniania percepcji wzrokowej, słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, motoryki małej. Dzieci składają obrazki pocięte według stopnia trudności, lub tworzą obrazki z wykorzystaniem np. wydzieranki, plasteliny, bibuły itd. Karty można spiąć tzw. KLIPSAMI BIUROWYMI.

Czy recenzja była pomocna?