- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.podręcznik
Pearson Baccalaureate History: Causes and effects of 20th century wars 2nd edition to poprawiona wersja bestsellerowej pierwszej edycji, napisana przez wiodących praktyków IB i dopasowana do International Baccalaureate 2015 History. Z naciskiem na wojny międzyregionalne, książka ta kompleksowo obejmuje zrewidowany temat The Causes of wars. Wyposaża w wiedzę i umiejętności, które będą potrzebne do odpowiedzi na pytania esejowe w Paper Two i pytania oparte na dokumentach w Paper One. Książka zawiera również rozszerzony eBook zawierający dodatkowe arkusze ćwiczeń, quizy sprawdzające wiedzę i umiejętności egzaminacyjne oraz poszerzony materiał źródłowy.
Pearson Baccalaureate History: Causes and effects of 20th century wars 2nd edition is a revised version of the bestselling 1st edition, written by leading IB practitioners to specifically match the International.
Baccalaureate 2015 History curriculum. With a new emphasis on cross-regional wars, this book
comprehensively covers the revised Causes of wars topic. It will equip you with the knowledge and
skills that you will need to answer essay questions on Paper Two and document-based questions on
Paper One. This book also includes an enhanced eBook containing further worksheets, quizzes to test
knowledge and examination skills, and enlarged source material.
Szczegóły | |
Dział: | Podręczniki szkolne |
Oprawa: | miękka |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.