Pierwszy milion. Jak zaczynali : Marek Jakubiak, Dariusz Miłek, Wojciech Kruk i inni. - mp3 / Maciej Rajewski, Kinga Kosecka 6,30 zł | eBook w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

MP3

Pierwszy milion. Jak zaczynali : Marek Jakubiak, Dariusz Miłek, Wojciech Kruk i inni. - mp3

audiobook mp3 do pobrania

  • mp3

Pierwszy milion. Jak zaczynali : Marek Jakubiak, Dariusz Miłek, Wojciech Kruk i inni. - mp3 - opis produktu:

Zapraszamy do pierwszego odcinka naszego miniserialu poświęconego najbogatszym Polakom.

Już za moment poznasz bliżej Marka Jakubiaka, najbogatszego polskiego posła, ale przede wszystkim ambitnego biznesmena, który rzucił wyzwanie wielkim koncernom piwowarskim.

Przedstawimy też sylwetkę poznańskiego jubilera Wojciecha Kruka, który osiągnął sukces, kontynuując rodzinne tradycje.

Przybliżymy Ci historię nieudanej próby stworzenia polskiego imperium handlowego przez braci Wosiów (`Piotr i Paweł`) oraz drogę do motoryzacyjnego sukcesu króla autobusów Krzysztofa Olszewskiego, którzy stworzył Solarisa.

Na koniec zostawimy sobie koleje życia Dariusza Miłka, przy którym majątki części poprzednio wymienionych przedsiębiorców nagle zaczynają wyglądać ubogo jak Dacia na tle Mercedesa!

Audiobook jest nagraniem autorskim
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: ekonomia i biznes
  • Wydawnictwo: Łukasz Tomys
  • Rok publikacji: 2018
  • Czas trwania: 01:21:00
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Lektor: Tomasz Kućma
  • Wprowadzono: 18.12.2018

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Cari Mora - mobi, epub

Thomas Harris

22,04 zł 27.55
produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -10%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Ogień i krew - mobi, epub

George R.R. Martin

39,56 zł 46.55

Maciej Rajewski, Kinga Kosecka - przeczytaj też

  • RRecenzje
  • eBook mp3
  • Pierwszy milion. Jak zaczynali : Marek Jakubiak, Dariusz Miłek, Wojciech Kruk i inni. - mp3
4.7/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

MP3

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Chłopiec z bańki - mobi, epub

Stewart Foster

17,63 zł 20.74
produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Aż do chmur! - mobi, epub

Emma Carroll

17,63 zł 20.74
produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

First last night - mobi, epub

BIANCA IOSIVONI

25,20 zł 31.50

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Leszek Czarnecki, pierwsza omawiana w tym tekście postać, która obecnie kojarzy się przede wszystkim z sektorem bankowym, pierwsze duże pieniądze zarobił, tworząc firmę, oferującą unikalne usługi prac pod powierzchnią wody. Wybór tej wąskiej specjalizacji, wydaje się jednak logiczny, biorąc pod...

  • "Twój najcenniejszy kapitał Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już...

  • Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu...

  • Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks? Autor książki przedstawia na...

  • Twój najcenniejszy kapitał Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już...

  • Co tysiąc głów, to nie jedna Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o...