SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Modern leisure society-consumer behavioral pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Data wydania 2021
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

This study is structured into four chapters. The opening Leisure Redefined sets out a typology of approaches to defining leisure, namely the classical and social approaches and those arising from the individual`s mental and spiritual state, and lays down the concept of leisure as the antithesis of work. Using international secondary data, the sources of leisure are identified, taking into account its impact on the wider quality of life. It is also indicated that the two worlds of leisure - analog (real) and virtual - interpenetrate. Empirical data from secondary sources have been selected arbitrarily, seeking a universal `key` to understanding the overall transformation of leisure. The goal was to find the widest possible range of model-forming developments - both on macro scale (countries, regions) and micro scale (individuals, social and professional groups). In chapter two, Leisure: An Interdisciplinary Approach, the title category is analyzed from the viewpoint of the biological and social sciences. On the one hand, emphasis is placed on describing the biological significance of leisure for the individual and its contribution to mental satisfaction. On the other hand, the concepts of lifestyle and timestyle are also presented, in conjunction with pattern-setting behaviors, especially in intergenerational terms (Baby Boomers, Generations X, Y, Z). The next chapter, Leisure: Consumer Behavior, raises the issue of market pressure to engage in certain leisure activities - to what extent they arise from fashion, convenience, and to what extent from cool calculation or imitation processes. The choice of a detailed analysis of market phenomena has been mainly driven by their relative novelty. Therefore, a detailed analysis of the markets related to streaming, gaming, private content sharing in leisure time has been carried out, with new forms of escapism and shopping styles identified. The final chapter, In Search of the Truth about Leisure¸ contains the results of research conducted in 2019-2021, taking into account the economic dimension of leisure, using a quantitative and qualitative approach. Based on the analysis, consumer types are ranked in terms of quality of life and ways of using leisure time. Objective and subjective studies relating to the effects of COVID-19 on leisure experience bind together the reflections throughout the monograph. An attempt has been made to answer the question: How will leisure change in the post-pandemic `new normal`?
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: literatura obcojęzyczna,  język angielski,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rok publikacji: 2021
Liczba stron: 169
Język: angielski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook pdf - Modern leisure society-consumer behavioral - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: