Marketing wobec ponowoczesności - pdf pdf, eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

przeczytaj fragment

Marketing wobec ponowoczesności - pdf, eBook

ebook

  • pdf

  • Wydawnictwo CeDeWu
  • Rozmiar pliku 2.93 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Marketing wobec ponowoczesności - pdf - opis produktu:

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wie­lością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łą­czenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.

W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowocze­sności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakre­sie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych za­gadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrot­ne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego.

Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków - osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzieję zainteresować nią szersze grono odbiorców - osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.

eBook pdf Marketing wobec ponowoczesności - pdf pochodzi z wydawnictwa CeDeWu. Autorem książki jest Aleksander Lotko. Należy do gatunków: ekonomia i biznes, poradniki, praca, biznes, marketing i reklama.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: ekonomia i biznes,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok publikacji: 2013
  • ISBN: 978-83-7941-398-0
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 21.09.2020

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

produkt cyfrowy
  • -21%

E-book

Polecane

produkt cyfrowy
  • -19%

E-book

Wychowanie bez nagród i kar - pdf
17,39 zł 21.47
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -14%

E-book

produkt cyfrowy
  • -14%

E-book

Pozytywna dyscyplina - mobi, epub
52,56 zł 61.12
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
  • -18%

E-book

produkt cyfrowy
  • -14%

E-book

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook pdf
Marketing wobec ponowoczesności - pdf

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.