Ebook Konkurencyjność - teoria i praktyka pdf
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo CeDeWu |
Data wydania 2008 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Czym jest konkurencyjność? Jak w gąszczu definicji konkurencyjności wybrać tę jedyną właściwą dla badanego zjawiska? Czy istnieje teoria konkurencyjności? Jak zmierzyć poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa, branży i gospodarki?
Rozpoczynając od odpowiedzi na powyższe pytania Autorka w sposób niezwykle przystępny i obrazowy przeprowadza wnikliwą analizę konkurencyjności polskiego eksportu na unijne rynki. Czytelnik dowie się nie tylko o ile wzrosła konkurencyjność polskiego eksportu na rynek Unii Europejskiej w ostatniej dekadzie, ale również co (niska cena czy wysoka jakość) zdecydowało o wynikach polskich eksporterów na tym rynku. Ponadto, z listy kilkunastu tysięcy towarów eksportowych autorka wyselekcjonowała dziesięć najbardziej konkurencyjnych polskich wyrobów przemysłowych na rynek UE.
Jeśli więc interesujesz się problematyką związaną z konkurencyjnością przedsiębiorstwa, sektora, całej gospodarki lub piszesz pracę dyplomową z zakresu konkurencyjności książka ta będzie zapewne nieocenionym przewodnikiem po trudnych ścieżkach definiowania i analizowania problemów począwszy od mikro do makrokonkurencyjności.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | ekonomia i biznes |
Wydawnictwo: | CeDeWu |
Rok publikacji: | 2008 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.