SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury pdf

Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo CeDeWu
Data wydania 2014
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Książka prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.

Zawartość opracowania obejmuje charakterystykę działań z zastosowaniem modeli uwzględniających specyfikę obszaru oraz przedsięwzięć podkreśla­jących w praktycznych rozwiązaniach pasję i determinację osób zajmujących się w różny sposób i w różnym zakresie kulturą.

Problematyka badań dotyczy upowszechniania kultury - jej uwarunkowań i strategii, marketingu w funkcjonowaniu instytucji kultury, muzyki w kulturze oraz istoty marketingu w biznesie muzycznym. Dobór problematyki i jej układ strukturalny pozwoliły na porządkowanie zagadnień w odniesieniu do typu instytucji kultury, walorów Euroregionu Śląsk Cieszyński, wybranych elementów aktywności marketingowej oraz rodzaju sztuki.

Walory aplikacyjne prezentowanych badań dokumentują pragmatyzm opisywanych przedsięwzięć i rozwiązań.

Mamy nadzieję, że prezentowany zakres zagadnień i odniesienia do praktyki działań staną się interesującą lekturą dla tych, którzy związani są w róż­nym zakresie z kulturą, zarządzają instytucją kultury oraz tworzą jej dzieła.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: ekonomia i biznes
Wydawnictwo: CeDeWu
Rok publikacji: 2014
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook pdf - Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury - pdf, Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: