Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - pdf pdf, eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
tel: +48 42 252 39 23 email: info@gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - pdf, eBook

ebook

  • pdf

  • Wydawnictwo Humanitas
  • Rozmiar pliku 7.71 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - pdf - opis produktu:

Zarządzanie jakością stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnych organizacji, które funkcjonują w warunkach rosnącej konkurencji oraz coraz większych wymagań klientów. Podmioty gospodarcze, ale także inne organizacje, w tym jednostki sektora administracji publicznej czy non-profit, muszą stale się rozwijać i udoskonalać, jak również poszerzać i modernizować swoją ofertę dla interesariuszy, tak wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Jedną z dróg do poprawy pozycji konkurencyjnej na rynku może być systemowe zarządzanie jakością. Jeszcze do niedawna działania zmierzające do wdrożenia w organizacji systemu zarządzania jakością traktowane były przez wielu menedżerów jako niepotrzebny wydatek i biurokratyczne obciążenie. Dziś coraz częściej postrzegane są w kategoriach inwestycji - nie tylko przydatnej, ale wręcz niezbędnej do efektywnego funkcjonowania organizacji w długiej perspektywie strategicznej. System zarządzania jakością jest złożonym systemem zarządzania informacją i wiedzą na temat procesów oraz środowiska działania organizacji. Dzięki niemu organizacja potrafi się samodoskonalić, dostosowywać do wyzwań współczesności, oczekiwań klientów, potrzeb rynków. Zarządzanie jakością pozwala organizacji uczyć się - pomaga nabywać wiedzę i odpowiednio ją transferować, dostrzegać problemy i wyzwania, unikać błędów, eliminować ryzyka, dzielić się osiągnięciami z otoczeniem. Zarządzanie jakością spaja wszystkie funkcje organizacji, w tym zwłaszcza te mające bezpośredni wpływ na jakość obsługi klienta i poziom jego satysfakcji w relacjach z organizacją. Dotyczy to zarówno organizacji komercyjnych, jak i publicznych, wszak - jak słusznie zauważa Tomasz Białas - wymogi gospodarki rynkowej stworzyły przestrzeń dla ekonomizacji działania organizacji publicznych i wdrażania w nich metod i technik zarządzania znanych sektorowi biznesu
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  zarządzanie
  • Wydawnictwo: Humanitas
  • Rok publikacji: 2016
  • ISBN: 978-83-64788-20-8
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 30.01.2019

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
  • -23%

E-book

produkt cyfrowy
  • -23%

E-book

produkt cyfrowy
  • -19%

E-book

Wychowanie bez nagród i kar - pdf
17,39 zł 21.47
produkt cyfrowy
  • -14%

E-book

produkt cyfrowy
  • -14%

E-book

Pozytywna dyscyplina - mobi, epub
52,56 zł 61.12
produkt cyfrowy
  • -14%

E-book

Polecane

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

  • Recenzje

    Recenzje

    image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
  • eBook pdf

  • Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - pdf

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.