SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo OnePress
Data wydania 2024
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki -- wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę. Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?Katarzyna Michalak -- senior consultant w firmie Fuzers, ekspertka w dziedzinie mapowania ścieżek klienta z ponad siedmioletnim doświadczeniem, pasjonatka odkrywania tajemnic, jakie kryją się w zawiłych relacjach między firmami z różnych branż a ich klientami. Ukończyła filologię polską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Wiedzę w obszarze wykorzystania badań marketingowych w biznesie zdobywała w Szkole Consumer Intelligence PTBRiO (obecnie Szkoła Insightów) i od wielu lat z sukcesem stosuje ją w praktyce. Posiadaczka Professional Diploma in CX, dyplomu The CX Academy, który przypieczętował jej kwalifikacje eksperckie. Przez lata współpracowała między innymi z IKEA, mBank, PKO BP, InviMed, , , CrĂŠdit Agricole, Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, PZU, Fortum, Euro Bank, Santander Consumer Bank, OLX, Gaspol, Otomoto. Wśród kolegów i koleżanek z branży jest znana z tego, że wie jak efektywnie kreować nowe szanse biznesowe poprzez budowanie trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: OnePress
Rok publikacji: 2024
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook - Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: