Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia / Beata Kozyra | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Mt Biznes
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 286
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia - opis produktu:

Pragniesz żyć w zgodzie ze sobą i podążać za swoimi marzeniami?

Ta książka podpowie ci, jak zrozumieć siebie, wprowadzać zmiany wewnętrzne i kształtować swoje otoczenie oraz spełniać marzenia.

Autorka wskaże ci, jak:

- rozpoznać własne marzenia i potrzeby i je realizować

- budować spójną wizję i cele życiowe

- planować i ustalać priorytety

- rozpoznać i rozwijać swoje moce strony

- zidentyfikować swoje wady i złe nawyki i minimalizować ich wpływ

- skutecznie motywować siebie i być konsekwentnym w dążeniu do celów

- podejmować właściwe decyzje

- lepiej zarządzać swoim czasem

- radzić sobie ze stresem i emocjami

- stale się rozwijać

- zadbać o swoje zdrowie i kondycję

Zamieniaj swoje marzenia w realne cele!

Bardzo praktyczna książka, która pomaga zidentyfikować wyzwania, z jakimi przychodzi nam się zmierzyć w życiu, i podaje "na tacy" proste i gotowe rozwiązania do zastosowania od razu. Aby pomóc czytelnikowi zachować optymizm i dobry humor, bez względu na powagę tematu, autorka w zabawny sposób przedstawia istotne dylematy naszej codziennej egzystencji, przeplatając poważne kwestie dowcipami i anegdotami. Książka została bogato zilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: poradniki,  samodoskonalenie
  • Wydawnictwo: Mt Biznes
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 1400x2200
  • Ilość stron: 286
  • ISBN: 978-83-7746-913-2
  • Wprowadzono: 28.05.2015

Beata Kozyra - przeczytaj też

  • RecenzjeRecenzje
  • Książka
  • Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia
4.6/5 ( 14 ocen )
    5
    12
    4
    0
    3
    1
    2
    1
    1
    0

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Olando

  • 22-10-2017
  • 16:42

Na prawdę godna polecenia.

Czy recenzja była pomocna?
image

Rekomendowane

  • -35%
Dziedziczka jeziora

Maria Dahvana Headley

miękka
23,98 zł 36.90
Zapowiedź - 12.2.2020
  • -34%
Źródło Jak zmienić swoje życie na lepsze

Tara Swart

twarda
26,33 zł 39.90
  • -34%
Żywica

Ane Riel

twarda
26,33 zł 39.90
  • -20%
Niebo na uwięzi

Christina Leunens

miękka
31,92 zł 39.90
  • -31%
Skaza / Wada

Robert Małecki

pakiet
34,35 zł 49.77

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 78.80 zł
    70.13 zł

    Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez znane ośrodki akademickie i instytucje branżowe. W książce tej...

  • Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego. Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby. Jest wymarzonym prezentem dla szefa. Autor dedykuje ją wszystkim: chaotycznym, niezorganizowanym i nieefektywnym, którzy bardzo szybko i dużo pracują, ale nie potrafią skupić...

  • 68.84 zł
    61.27 zł

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego...

  • 64.74 zł
    60.21 zł

    We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, organizację systemu innowacji, techniki stymulujące...

  • Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...