SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Wyzwania współczesnego zarządzania (twarda)

Innowacje, marketing, zrównoważony rozwój

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Naukowe Sophia
Oprawa twarda
Ilość stron 100
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Inpost Pay z kodem PAY20 pod produktem

Opis produktu:

Pojęcie marketingu ewoluuje z upływem lat. Pojawiają się coraz to nowe pojęcia i techniki. Marketing przemysłowy jest jeszcze w Polsce dziedziną mało popularną, w wększości publikacji dotyczących marketingu akcentuje się sfery i formy działania dotyczące bardziej rynku dóbr i usług konsumpcyjnych niż rynku dóbr i usług przemysłowych... ze wstępu
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wymiary: 175x240
Ilość stron: 100
ISBN: 9788365357465
Wprowadzono: 20.04.2021

Anna Kowalczyk, Ewa Waliczek, Michał Czuba - przeczytaj też

RECENZJE - książki - Wyzwania współczesnego zarządzania, Innowacje, marketing, zrównoważony rozwój - Anna Kowalczyk, Ewa Waliczek, Michał Czuba

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: