rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
ocena: 6, głosów: 5
 
powiększenie

Fragmenty

przeczytaj fragment książki
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?

Spis treści:


1. Wydarzenia niezależne od firm (9)

1.1. Kurczenie się rynku (9)
1.2. Pojawienie się konkurentów (17)
1.3. Dekoniunktura (20)
1.4. Strajki (20)
1.5. Zmiany w systemie podatkowym i innych państwowych regulacjach (21)
1.6. Wahania kursów wymiany walut (22)

2. Wydarzenia będące skutkiem błędów menedżerów (25)

2.1. Niezrozumienie zasad obliczania progu rentowności (25)
2.2. Zbyt wysokie rabaty dla klientów (28)
2.3. Nieuwzględnianie segmentacji rynku (30)
2.4. Nieumiejętność szacowania ryzyka (czyli wiara w cuda) (32)
2.5. Niechęć do współdziałania (35)
2.6. Nieuwzględnianie podstawowych zasad motywowania pracowników (36)
2.7. Niezrozumienie przez menedżerów ich roli w firmie (38)
2.8. Mylenie udziału w rynku z zyskiem (40)
2.9. Stosowanie nieodpowiednio ustalonych cen sprzedaży (41)
2.10. Prowadzenie wojen cenowych (47)
2.11. Ślepe naśladowanie działań konkurencji (49)
2.12. Zbyt wysokie koszty handlowe (50)
2.13. Wchodzenie na nierentowne rynki zbytu (54)
2.14. Nieuwzględnianie konsekwencji braku barier wejścia na rynek (58)
2.15. Finansowanie inwestycji zobowiązaniami krótkoterminowymi (59)
2.16. Zbyt wysokie i kosztowne zadłużenie (62)
2.17. Zbyt wysokie dywidendy (65)
2.18. Niedbanie o wierność klientów wobec firmy (66)
2.19. Wątpliwej wartości fuzje i przejęcia spółek (68)
2.20. Mylenie zysku firmy z jej przepływami pieniężnymi (cash flow) (70)
2.21. Biurokracja (75)

3. Przypadki (77)

3.1. Rabaty (77)
3.2. Szacowanie przychodów (79)
3.3. Szacowanie ryzyka (80)
3.4. Segmentacja rynku (81)
3.5. Budowanie wierności klientów wobec firmy (82)
3.6. Walka ze zbyt wysokimi kosztami (85)
3.7. Kontrola kosztów handlowych (87)
3.8. Ustalanie cen (89)
3.9. Zysk a udział w rynku (91)
3.10. Rekrutacja menedżerów (93)
3.11. Rozbudowywanie hierarchii w firmie (94)
3.12. Rola menedżera w firmie (95)

A. 26 złotych reguł (99)
B. Zadania dla czytelników (103)
C. Pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów (109)

Następca (109)
Rzecz o ujarzmianiu klientów (112)
Sprawa Parkinsona (115)
Czy warto uczyć się marketingu? (118)
Nieosiągalni (121)

O autorze (125)

W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić? (miękka)

książka

Wydawnictwo: Helion

Oprawa: miękka

Ilość stron: 128

Wysyłamy w: 24h - 48h + czas dostawy

Nasza cena: 11,49

Cena detaliczna: 34,82

U nas taniej o 67%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka
Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić? - opis produktu:

Zasady zarządzania znają wszyscy menedżerowie, ale praktykują je tylko najlepsi!

Znamy, znamy, nie stosujemy i... upadamy!

Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce?
W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że - choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie - w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje? Kto jest temu winien? Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki? I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych?
Uwaga!
Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!

Michel Muszynski, twórca i wieloletni dyrektor Institut Francais de Gestion w Polsce, jest absolwentem słynnego European Institute of Business Administration (INSEAD) w Fontainebleau. Karierę rozpoczął w 1977 roku w marketingu high-tech w Applied Research Laboratories (była filia Bausch and Lomb) we Francji, zaś potem pracował w Beckman (byłe Glaxo, obecnie Danaher Corporation). Mieszka na przemian we Francji oraz na Florydzie. Jest ekspertem od zarządzania strategicznego i autorem około dwustu publikacji z tej dziedziny. Specjalizuje się w elektronicznych decyzyjnych symulatorach, wspomagających edukację menedżerską.

W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić? - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: poradniki, praca, biznes, zarządzanie

Wydawnictwo: Helion
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:140x208
Ilość stron:128
ISBN:978-83-246-4162-8
Wprowadzono: 11.07.2012
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić? - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Miłość. Ścieżki do wolności

A. Maciąg

książka (miękka)

32,35 zł taniej -35%

Jak mniej myśleć Dla analizujących bez ...

C. Petitcollin

książka (miękka)

23,06 zł taniej -39%

Dziennik 29 Interaktywna gra książkowa

P. ZBIOROWA

książka (miękka)

19,39 zł taniej -35%

Ukryte Terapie. Czego ci lekarz nie ...

J. Zięba

książka (pakiet)

97,88 zł taniej -30%

Zobacz również

Zapomniane stadniny w Wachnówce na ...

S. Gromnicki

książka (miękka)

18,70 zł taniej -25%

Polsko-niemiecki słownik etykiety ...

A. Frączek

książka (twarda)

29,18 zł taniej -25%

Ogród ekologiczny 50 pytań i odpowiedzi

Z. Przybylak

książka (miękka)

11,24 zł taniej -25%

Młody bóg z pętlą na szyi Część 1 ...

A. Mrówczyńska

książka (miękka)

32,10 zł taniej -25%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

7.60 zł

taniej -0%

W zoo Kolorowanka malucha

Seria malowanek z grubym kolorowym obrysem adresowana jest dla najmłodszych dzieci, dla których wyraźne proste kształty rysunków są dużą pomocą w estetycznym ich pokolorowaniu, a kolorowe kontury podpowiadają maluchowi wybrać odpowiedni kolor kredki Jeśli dziecko od początku nie zniechęci się do kolorowanek, będzie w przyszłości sięgać po nie samo, ucząc...

książka

7.60 zł

taniej -0%

W domu Kolorowanka malucha

Seria malowanek z grubym kolorowym obrysem adresowana jest dla najmłodszych dzieci, dla których wyraźne proste kształty rysunków są dużą pomocą w estetycznym ich pokolorowaniu, a kolorowe kontury podpowiadają maluchowi wybrać odpowiedni kolor kredki Jeśli dziecko od początku nie zniechęci się do kolorowanek, będzie w przyszłości sięgać po nie samo, ucząc...

książka

20.84 zł

taniej -5%

W gospodarstwie Słówka dla maluchów

Te książeczki aktywizujące zostały przygotowane z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym. Zawierają urocze, kolorowe ilustracje i proste opisy, które wzbogacają słownictwo malucha. Są tu także ćwiczenia typu `znajdź i pokaż` rozwijające jego spostrzegawczość, a także zadania, które sprawdzają zapamiętanie nowych pojęć.

książka

21.93 zł

taniej -0%

W domu Słówka dla maluchów

Te książeczki aktywizujące zostały przygotowane z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym. Zawierają urocze, kolorowe ilustracje i proste opisy, które wzbogacają słownictwo malucha. Są tu także ćwiczenia typu `znajdź i pokaż` rozwijające jego spostrzegawczość, a także zadania, które sprawdzają zapamiętanie nowych pojęć.

książka

16.58 zł

taniej -7%

W stadninie Naklejkowe przebieranki

Poznaj trzy przyjaciółki Basię, Ewę i Gabrysię, których pasją są konie. Stwórz dla nich kreacje - od wygodnego ubrania do pracy w stajni do eleganckiego stroju jeździeckiego na zawody. Wystarczy otworzyć książkę i zacząć wyklejać.

gry / zabawki

21.35 zł

taniej -14%

W powietrzu Świat maluszka

Cudowna mięciutka książeczka dla maluszka z przyjaznej bawełny. Książeczka z kochanymi zwierzętami i kontrastowymi elementami. Piękne sówki i delikatne motyle. W uwielbianych przez najmłodszych barwach z kontrastową okładką. Książeczka do przytulania, oglądania, poznawania. Książeczki materiałowe rozwijają wyobraźnię, dostarczają niezwykłych bodźców,...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: