Strategie i innowacje organizacyjne polskich uczelni / Łukasz Sułkowski | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Strategie i innowacje organizacyjne polskich uczelni (miękka)

książka

Strategie i innowacje organizacyjne polskich uczelni - opis produktu:

Książka Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach analizuje problem współczesnego zarządzania w obszarze strategii i innowacji na uczelniach i podejmuje kwestie obecnych zmian w systemie szkolnictwa wyższego w Polsce. Walor publikacji stanowi różnorodność tematyki poszczególnych rozdziałów. Ich autorami są osoby o znaczącym dorobku naukowym i doświadczeniu praktycznym w zakresie ładu akademickiego i zarządzania instytucjami szkolnictwa wyższego. Monografia stanowić będzie ważną pozycję dla czytelników, których zainteresowania naukowe obejmują zarządzanie w sektorze szkolnictwa wyższego. Polecam ją zarówno osobom zarządzającym uczelniami wyższymi, jak i całemu środowisku naukowemu.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 165x235
  • Ilość stron: 314
  • ISBN: 9788323347279
  • Wprowadzono: 19.11.2019

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -31%
Pestki

Anna Ciarkowska

twarda
27,47 zł 39.81
  • -36%
Księgi Jakubowe, Olga Tokarczuk

Olga Tokarczuk

twarda
44,63 zł 69.73
  • -34%
  • -36%
Bieguni, Olga Tokarczuk

Olga Tokarczuk

miękka
25,47 zł 39.81
  • -38%
Nie ma

Mariusz Szczygieł

twarda
28,52 zł 45.99
  • RRecenzje
  • Książka
  • Strategie i innowacje organizacyjne polskich uczelni
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -30%
Przygody na oceanach galaktyk

Adam Borowiecki

miękka
31,43 zł 44.90
  • -35%
Instytut

K.C. Archer

miękka
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 3.2.2020
  • -37%
Świt legend

Mariusz Walczak

miękka
15,75 zł 25.00
  • -35%
Łowca

Marek Zatwardnicki

miękka
17,48 zł 26.90
Zapowiedź - 23.12.2019
  • -35%
Nieugięty. Przestrzeń zewnętrzna Zaginiona flota, Tom 4

Jack Campbell

miękka
29,13 zł 44.80
Zapowiedź - 31.1.2020
  • -35%
Przyjaciel człowieka

Andrzej Pilipiuk

miękka
29,18 zł 44.90
Zapowiedź - 20.1.2020
  • -36%
Ucieczka w dzicz Wojownicy

Erin Hunter

twarda
31,28 zł 48.88
  • -35%

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 34.82 zł
    29.24 zł

    `Negocjacje towarzyszą gospodarce od samego zarania. Dobrze przeprowadzone mogą wygenerować wielka wartość, źle przeprowadzone mogą zaprzepaścić owoce pracy. Książka `Strategie Negocjacji` pokazuje, gdzie szukać źródeł sukcesu i jak unikać błędów.` prof. Witold M. Orłowski `Praktyczna praca...

  • Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii...

  • Zmiany warunków społeczno-gospodarczych w erze globalizacji sprawiają, że wiele przedsiębiorstw o zdywersyfikowanej działalności zmienia swoje strategie rozwoju w oparciu o nowe możliwości funkcjonowania w gospodarce o charakterze globalnym. Adaptują się do nowych warunków poprzez m.in. większą...

  • 33.93 zł
    32.22 zł

    Książka `Strategie inwestycyjne` adresowana jest do osób zainteresowanych inwestowaniem na rynku kapitałowym. W publikacji tej omówione są narzędzia analizy technicznej i fundamentalnej oraz efektywne sposoby ich wykorzystania. Publikacja opisuje sposoby predykcji kursów papierów wartościowych...

  • Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom...

  • Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczyć będzie technologicznych, ekonomicznych i kulturowych...