Strategiczny brand marketing - Jarek Szczepański - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Strategiczny brand marketing (miękka)

Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 344
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Strategiczny brand marketing, Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - opis produktu:

Teraz marketing jest prosty!
Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.

Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.

Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.

O autorze
Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu, nieustannie ją weryfikuje w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota Strategia Marki (Onepress, 2018). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.

Książka Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Jarek Szczepański. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Strategiczny brand marketing liczy 344 stron. Jej wymiary to 148x233. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Polecane

  • -33%
Szkoła bohaterek i bohaterów, czyli jak sobie radzić z życiem twarda
26,80 zł 39.99
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -35%
Insulinooporność Łatwe lunchboxy miękka
24,58 zł 37.82
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -30%
  • -39%
Jedz i chudnij z dietą SIRT miękka
21,35 zł 34.99
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Strategiczny brand marketing, Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

4.7/5 ( 9 ocen )
    5
    7
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

brubanna

  • 2-01-2016
  • 17:12

PRKTYCZNY PRZEWODNIK - na prawdę!
Wyjątkowo przystępnie napisana książka. Wyczerpująco i logicznie wyjaśnia zagadnienia z zakresu strategii i marketingu. Godna polecenia wszystkim zajmującym się brandingiem.

Czy recenzja była pomocna?