Rozwój twórczego myślenia. Szachy
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo RM |
Oprawa miękka |
Liczba stron 232 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Rozwój twórczego myślenia jest trzecią książką z cyklu Szkoła przyszłych mistrzów i jak każda z tej serii stanowi odrębną całość. Autorzy zajęli się w tej książce grą środkową, która jest najmniej zbadaną i usystematyzowaną, a jednocześnie najciekawszą i najtrudniejszą częścią partii szachowej. Jest to pierwsza książka rozpatrująca między innymi zagadnienia z pogranicza szachów i psychologii. Prezentuje specyfikę podejmowania decyzji i uczy myślenia podczas rozgrywania partii szachowej oraz wyjaśnia sposoby podejmowania decyzji w różnorodnych szachowych sytuacjach.W książce omówiono kluczowe zagadnienia gry środkowej takie jak: liczenie wariantów, szachowa intuicja, racjonalność myślenia w partii szachowej, atak i obrona oraz analiza partii. Każdy z tych tematów został potraktowany z charakterystyczną dla autorów wnikliwością oraz precyzją i uzupełniony o testy umożliwiające lepsze zrozumienie tych zagadnień. Zgodnie z tradycją książkę kończy rozdział Twórcze osiągnięcia słuchaczy szkoły, w którym przedstawiono partie wspólnie przeanalizowane przez młodych szachistów i arcymistrza Artura Jusupowa. To książka dla każdego szachisty pragnącego poszerzenia wiedzy szachowej i zrozumienia mechanizmów rządzących rozgrywaniem partii szachowej.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | RM |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 143x205 |
Liczba stron: | 232 |
ISBN: | 978-83-7243-592-7 |
Wprowadzono: | 24.07.2008 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.