Marketing nowych technologii i produktów B+R - Dariusz M. Trzmielak - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
odsłuchaj fragment przeczytaj fragment

Marketing nowych technologii i produktów B+R (miękka)

książka

Marketing nowych technologii i produktów B+R - opis produktu:

Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii.
Z recenzji Larry`ego Kilhama - specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstających technologii często wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie się na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiązanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych są przesycone informacjami, intensywnym wysyłaniem wiadomości i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiają w swojej książce wyrafinowane, a jednocześnie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejście do wprowadzania nowych technologii i powiązanych produktów na chaotyczny rynek globalny. Doskonała lektura dla doświadczonych profesjonalistów opracowujących i wprowadzających nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiębiorców opracowujących nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków.
Z recenzji Wayne`a Ronhaara - lidera technologii z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu, zajmującego się strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocją, założyciela i prezesa Cylentium przedsiębiorstwa zajmującego się cyberbezpieczeństwem.

Książka Marketing nowych technologii i produktów B+R pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Łódzki. Autorami książki są Dariusz M. Trzmielak, William Bradley Zehner. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Marketing nowych technologii i produktów B+R liczy 158 stron. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły

Polecane

  • -23%
Idea króla-patrioty miękka
30,65 zł 39.81
Dodaj do koszyka
  • -9%
Wojna hybrydowa miękka
44,17 zł 48.54
Dodaj do koszyka
  • -30%
Nowa normalność 2 miękka
28,63 zł 40.91
Dodaj do koszyka
  • -30%

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing nowych technologii i produktów B+R

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.