Marketing Międzynarodowy - Aleksandra Grzesiuk - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing Międzynarodowy

  • Promocja
    image-promocja

książka

Marketing Międzynarodowy - opis produktu:

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty Gino Rossi ? Oczywiście z Włoch... Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków Kubuś ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald`s w Chinach pojawia się motyw latawców? Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę interesującą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.

Książka Marketing Międzynarodowy pochodzi z wydawnictwa CeDeWu. Autorem książki jest Aleksandra Grzesiuk. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Marketing Międzynarodowy liczy 194 stron. Jej wymiary to 165x235. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Marketing Międzynarodowy

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: