SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Kompetencje personalne i społeczne w obszarach zawodowych

Trening umiejętności komunikacyjnych w branży turystycznej

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Difin
Oprawa miękka
Liczba stron 172
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Podręcznik zawiera treści dotyczące komunikowania się z innymi ludźmi w pracy zawodowej o charakterze usługowym. Kompetencje personalno-społeczne zostały uznane wśród pracodawców za najważniejsze spośród innych ważnych predyspozycji w zawodach usługowych. Podstawa programowa kształcenia w zawodach określa kompetencje personalno-społeczne (KPS) jako wymaganie wspólne dla wszystkich zawodów, dlatego zdobyta przez ucznia wiedza oraz umiejętności za pomocą tego podręcznika, mogą być wykorzystywane w każdym zawodzie.

Książka jest innowacyjna, posiada bardzo dynamiczny charakter. Dzięki temu proces uczenia się nie będzie nudny. Metody pracy oraz wykorzystywane technologie są nowoczesne, dostosowane do najnowszych form i technik kształcenia.

Podręcznik znajdzie zastosowanie zarówno w modułowym, jak i przedmiotowym programie nauczania, a także można go wykorzystać w takich lekcjach, jak przedsiębiorczość, jakość, czy marketing, może być przydatny podczas realizacji zajęć z wychowawcą, w procesie kształtowania oczekiwanych postaw indywidualnych, społecznych oraz zawodowych wśród uczniów. Ta propozycja wydawnicza to również ciekawa oferta dla pracodawców branży turystycznej, którzy pragną szkolić nie tylko swój personel, aby zwiększyć jakość świadczonych usług w swoich firmach, ale także, którzy przyjmują uczniów na praktyki i staże zawodowe.

Treść podręcznika jest zgodna z podstawą programową kształcenia w zawodach: technik hotelarstwa (422402), technik żywienia i usług gastronomicznych (343404) oraz technik obsługi turystycznej (422103).
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Difin
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 160x230
Liczba stron: 172
ISBN: 978-83-7930-327-4
Wprowadzono: 18.06.2014

RECENZJE - książki - Kompetencje personalne i społeczne w obszarach zawodowych, Trening umiejętności komunikacyjnych w branży turystycznej - Aleksandra Lęgowicz

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 15 ocen )
  • 5
    13
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    2
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: