SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Karty Konwersacyjne. Once Upon a Time

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Europejski Instytut Rozwoju Umiejętności
Data wydania 2023
Oprawa miękka
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

The -śOnce Upon a Time- maxi mini set consists of 3 sets of 48 cards that can be used to tell or write stories.
The first set contains sentences that will be used as beginnings of stories - all the cards begin with the words: -śOnce upon a time there was- and then introduce a character and their peculiar feature that might be viewed as a weakness or a strength.
The second set contains sentences to use as the middle of the story - all the cards introduce a dramatic event that might serve as a turning point in a story.
The third and final set contains sentences beginning with the word: -ś...and- and then a sentence that provides the conclusion or resolution of a story.
The students (working individually or in pairs/groups) randomly choose one card from each of the three sets and either tell or write a story that will logically contain all the three elements.

Sample cards:
Set 1: Once upon a time there was a teacher who had truth glasses.
Set 2: The pills scattered on the floor in a rainbow of colours.
Set 3: and they lived unhappily ever after.

Author: Ewa Torebko



ONCE UPON A TIME

Zestaw maxi mini Once Upon a Time składa się z 3 zestawów po 48 kart, które można wykorzystać do opowiadania lub pisania historii.
Pierwszy zestaw (BEGINNING) zawiera zdania, które będą używane jako początki historii - wszystkie karty zaczynają się od słów: Dawno, dawno temu był/a sobie..., a następnie przedstawiają postać i jej szczególną cechę, która może być postrzegana jako słabość lub moc.
Drugi zestaw (MIDDLE) zawiera zdania do wykorzystania jako środek historii - wszystkie karty wprowadzają dramatyczne wydarzenie, które może służyć jako punkt zwrotny w historii.
Trzeci i ostatni zestaw (ENDING) zawiera zdania zaczynające się od słowa: ...i, a następnie zdanie, które stanowi zakończenie lub rozwiązanie historii.
Uczniowie (pracując indywidualnie lub w parach/grupach) losowo wybierają jedną kartę z każdego z trzech zestawów i opowiadają lub piszą historię, która logicznie łączy wszystkie trzy elementy.

Przykładowe karty:
Zestaw 1: Once upon a time there was a teacher who had truth glasses.
Zestaw 2: The pills scattered on the floor in a rainbow of colours.
Zestaw 3: and they lived unhappily ever after.

Opowiadanie historii jest rozwijające na zajęciach języka obcego z wielu powodów:

Komunikacja: Tworzenie i opowiadanie historii wymaga używania języka w praktycznym kontekście komunikacyjnym. Uczniowie muszą wyrażać swoje myśli, pomysły i emocje, co pomaga w rozwijaniu umiejętności mówienia i rozumienia języka obcego.

Kontekst: Historie dostarczają kontekstu, co ułatwia zrozumienie nowych słów i wyrażeń w naturalnym kontekście. Uczenie się słownictwa i gramatyki w kontekście opowieści sprawia, że jest to bardziej przyswajalne.

Kreatywność: Opowiadanie historii zachęca uczniów do kreatywnego myślenia i wyrażania swoich pomysłów. To doskonały sposób na rozwijanie umiejętności wyrażania siebie w języku obcym.

Pamięć: Opowiadanie historii może pomóc w utrwaleniu słów i struktur językowych, ponieważ uczniowie angażują swoją pamięć, aby opowiedzieć spójną historię.

Motywacja: Tworzenie i opowiadanie własnych historii może być zabawne i motywujące. To może zwiększyć zaangażowanie uczniów w proces nauki języka obcego.

Kultura: Historie często odzwierciedlają kulturę i obyczaje kraju, którego języka się uczymy. Dzięki opowiadaniom można poznać różne aspekty kultury danego narodu.

Słuchanie i zrozumienie: Uczniowie muszą słuchać innych uczestników, aby zrozumieć ich historie. To rozwija umiejętność słuchania i zrozumienia mówionego języka.

Wszystkie te elementy sprawiają, że opowiadanie historii jest skutecznym narzędziem do nauki języka obcego, ponieważ łączy naukę z praktycznymi i kreatywnymi aspektami komunikacji.

Autorką kart jest Ewa Torebko
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauka języków,  język angielski,  gry i zabawy
Wydawnictwo: Europejski Instytut Rozwoju Umiejętności
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wprowadzono: 21.11.2023

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Karty Konwersacyjne. Once Upon a Time - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: