SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Karty Konwersacyjne Lets Bloom

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Europejski Instytut Rozwoju Umiejętności
Data wydania 2024
Oprawa miękka
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Blooms Taxonomy of learning objectives can be a great tool in a teachers toolbox.
The 48 cards in the “Lets Bloom` set will come in handy if you want your students to:
- practise and revise vocabulary on a variety of topics
- be guided from easier to more demanding speaking and writing tasks
- employ both lower-level thinking skills and higher-order ones
- have a choice of individualised tasks that will meet their current needs
so that ultimately they can bloom!

Author: Ewa Torebko

Sample questions:

REMEMBERING
Name ten different feelings: five positive and five negative ones.
Relate a situation that made you feel the way two of these adjectives express.

UNDERSTANDING
Work with a partner. Demonstrate the adjectives on your list using facial expressions and body language. Recognise the feelings your partner is demonstrating.
Translate the adjectives on your list.

APPLYING
How would you make use of your own negative feelings to improve your life or situation?
What kind of problems can feelings solve and/or cause? Give examples.

ANALYSING
Is it always easy to distinguish between how people are really feeling and how they are behaving? Why (not)?
What songs would you pick as a theme for different feelings you experience at school or in the workplace? Why?

EVALUATING
Should our feelings influence the way we make decisions that involve other people? What about ourselves? Why (not)?
Would you rather people perceived you as very emotional or as very cold? Why?

CREATING
Is there any feeling that you would like to delete from the ones you have experienced? Why (not)?
What would happen if you were able to maximise your feelings? Would you do it? Why (not)?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niesamowicie skuteczny zestaw oparty na Taksonomii Blooma to narzędzie, które w łatwy i angażujący sposób pozwala nauczycielom powtarzać z uczniami słownictwo z wielu działów.
Zaczynając od najprostszych ćwiczeń nasi kursanci przechodzą przez coraz bardziej wymagające pytania, aby ostatecznie umieć poradzić sobie z naprawdę ambitnymi wyzwaniami językowymi.

Karty Lets Bloom to szeroki wachlarz zadań ułożonych w taki sposób, aby progres uczniów był stopniowy i mierzalny.

Przykładowe zadania z karty o emocjach:

REMEMBERING
Name ten different feelings: five positive and five negative ones.
Relate a situation that made you feel the way two of these adjectives express.

UNDERSTANDING
Work with a partner. Demonstrate the adjectives on your list using facial expressions and body language. Recognise the feelings your partner is demonstrating.
Translate the adjectives on your list.

APPLYING
How would you make use of your own negative feelings to improve your life or situation?
What kind of problems can feelings solve and/or cause? Give examples.

ANALYSING
Is it always easy to distinguish between how people are really feeling and how they are behaving? Why (not)?
What songs would you pick as a theme for different feelings you experience at school or in the workplace? Why?

EVALUATING
Should our feelings influence the way we make decisions that involve other people? What about ourselves? Why (not)?
Would you rather people perceived you as very emotional or as very cold? Why?

CREATING
Is there any feeling that you would like to delete from the ones you have experienced? Why (not)?
What would happen if you were able to maximise your feelings? Would you do it? Why (not)?



Czy jest Taksonomia Blooma?
Taksonomia Blooma to hierarchiczna struktura, która klasyfikuje cele nauczania i uczenia się na różnych poziomach trudności. Opracowana przez Benjamina Blooma i jego współpracowników, jest często używana w edukacji do określenia poziomu złożoności celów edukacyjnych i oceny osiągnięć uczniów. Hierarchia ta skupia się na sześciu poziomach od najniższego do najwyższego:

Wiedza: Na tym poziomie chodzi o zapamiętanie informacji i faktów.

Zrozumienie: Obejmuje to zdolność wyjaśniania informacji i przekształcania ich w zrozumiały sposób.

Zastosowanie: Polega na wykorzystaniu wiedzy do rozwiązywania problemów i sytuacji praktycznych.

Analiza: Na tym poziomie dokonuje się rozbioru informacji na części składowe i analizuje ich związki.

Synteza: To umiejętność łączenia różnych elementów w nowy sposób, tworzenie czegoś nowego.

Ocena/Tworzenie: Ostateczny poziom to ocena i osadzanie wartości wiedzy, pomysłów lub działań.

Taksonomia Blooma pomaga nauczycielom i projektantom programów nauczania określić cele edukacyjne i dostosować metody nauczania do poziomu trudności oraz typu wiedzy, który ma być osiągnięty przez uczniów.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauka języków,  język angielski,  gry i zabawy
Wydawnictwo: Europejski Instytut Rozwoju Umiejętności
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2024
Wprowadzono: 21.11.2023

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Karty Konwersacyjne Lets Bloom - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: