O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo CeDeWu |
Oprawa miękka |
Liczba stron 226 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
- Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
- Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
- Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?- Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
- Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?
Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
- MENADŻERÓW ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
- STUDENTÓW pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
- DYDAKTYKÓW obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | CeDeWu |
Oprawa: | miękka |
Wymiary: | 235x165x20 |
Liczba stron: | 226 |
ISBN: | 9788381025201 |
Wprowadzono: | 26.11.2021 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.