SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Inżynieria marketingowa

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Oprawa miękka
Liczba stron 226
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.

Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
- Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
- Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
- Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?- Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
- Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?

Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
- MENADŻERÓW ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
- STUDENTÓW pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
- DYDAKTYKÓW obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
Wymiary: 235x165x20
Liczba stron: 226
ISBN: 9788381025201
Wprowadzono: 26.11.2021

RECENZJE - książki - Inżynieria marketingowa - Janusz Dworak

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: