SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Hegarty on Advertising

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Thames and Hudson
Oprawa miękka
Liczba stron 244
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

A revised and expanded edition of the book described by Books Monthly as ?an absolute gem. A bible, in fact?.If the future is going to be creative, then Hegarty on Advertising points you in the right direction. Written by one of the world?s legendary advertising men, this best-selling book contains five decades? worth of wisdom from the man behind hugely influential campaigns for brands such as Levi?s, Audi, Boddingtons and Lynx.In this new and improved edition John Hegarty reveals what lies behind a great idea and effective advertising, the ingredients of a successful brand, the right way and the wrong way to run and launch an advertising agency, why you should always question the brief, the art of pitching to a potential client, the central role of storytelling in advertising, the impact of new technology in a rapidly evolving industry, and the importance of dealing with succession. And if that isn?t enough, read the final chapters on winemaking and The Garage Soho, a startup incubator that he has co-founded, to find out what happens when an advertising man becomes the client and has ideas sold to him.Both a credo for creativity and a brilliantly entertaining memoir, Hegarty on Advertising provides unparalleled industry insight through stories and anecdotes about the agencies in which Hegarty has played a vital role and the many characters with whom he has worked along the way. Packed with straight-down-the-line, generous, engaging and witty advice, it will be of immense appeal across the whole creative spectrum, from those who want to work in advertising to chief executives who understand the power and value of ideas that sell.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Thames and Hudson
Oprawa: miękka
Wymiary: 160x230
Liczba stron: 244
ISBN: 9780500296967
Wprowadzono: 01.03.2024

RECENZJE - książki - Hegarty on Advertising

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: