Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy (twarda)
Wszystko czego potrzebujesz, żeby założyć i rozwinąć swoją firmę O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo REBIS |
Data wydania 2018 |
Oprawa twarda |
Liczba stron 392 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy.
Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start.
Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej - od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć.
Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach `Harvard Business Review`. Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie.
W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.:
- proces zakładania firmy - krok po kroku,
- wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności,
- zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci "Harvard Business Review", jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,
- udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe,
- historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay.
Znalazłeś błąd w opisie towaru?
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | REBIS |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Rok publikacji: | 2018 |
Wymiary: | 150x225 |
Liczba stron: | 392 |
ISBN: | 978-83-8062-322-4 |
Wprowadzono: | 03.10.2018 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.