Formy działania i modele biznesowe współczesnych organizacji
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Podjęta przez Autorów problematyka jest ważna i aktualna. Internacjonalizacja i globalizacja gospodarki, niezwykle szybkie tempo postępu naukowo-technicznego,
zmiany demograficzne i społeczne, inne zmiany zachodzące w otoczeniu
przedsiębiorstw, wpływają w dużym stopniu na zmianę uwarunkowań funkcjonowania
i rozwoju współczesnych przedsiębiorstw. Nasilenie zmian w otoczeniu przedsiębiorstw
wiąże się z realizacją koncepcji gospodarki 4.0, z którą mamy obecnie do czynienia. To powoduje, iż przedsiębiorstwa i kadra menedżerska musi nieustannie analizować
rodzaj i charakter tych zmian, oraz wdrażać takie modele biznesu, które pozwalają
utrzymać i kształtować przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw. Z tego założenia
wyszli Autorzy monografii, podejmując się realizacji ambitnego celu, jakim była
identyfikacja charakterystycznych uwarunkowań współczesnych organizacji
w warunkach gospodarki 4.0 i adekwatnych dla nich nowych form działania
i modeli biznesowych.
Należy podkreślić, iż pomimo, że literatura naukowa w Polsce z zakresu modeli
biznesu jest dość obszerna, to jednak brak jest opracowań kompleksowych
omawiających zarówno uwarunkowania, jak formy i modele działania przedsiębiorstw.
Recenzowana monografia wnosi nowe wątki i wypełnia słabiej rozpoznane pola badawcze w tym obszarze. Autorzy monografii nie koncentrowali się wyłącznie na teoretycznym ujęciu omawianej problematyki, ale używając języka teorii i praktyki? ilustrują powiązania pomiędzy pojęciami a rzeczywistymi formami i modelami biznesu, przedstawiając ciekawe przypadki opisujące sytuacje zaczerpnięte z życia współczesnych organizacji.
Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Poznańskiej,
Szkoła Główna Handlowa
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 170x240 |
Liczba stron: | 218 |
ISBN: | 9788379722808 |
Wprowadzono: | 03.12.2019 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.