E-marketing / Paweł Sala 68,27 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

E-marketing (twarda)

Współczesne trendy. Pakiet startowy

książka

  • Wydawnictwo PWN
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 600
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

E-marketing, Współczesne trendy. Pakiet startowy - opis produktu:

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji czytelnik dowie się m.in.:

- dlaczego Content is The King?
- czym jest marketing 3.0?
- dokąd zmierzają social media?
- dlaczego less is more?
- jak dbać o klienta w sieci?
- o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
- w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
- jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
- jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński i Marek Przystaś.

inne wydania :

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Książka
  • E-marketing, Współczesne trendy. Pakiet startowy
Średnia ocena:
4.8
    13
    2
    1
    0
    0
Twoja ocena:
imię, nazwisko lub nick:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Król przyjmuje. Zasady dynamiki Tom 1

E. Mendoza

29,09 zł 44.74
Zapowiedź - 20.10.2019
  • -34%
Zaraz będzie po wszystkim

G. Uzdański

24,35 zł 36.90
Zapowiedź - 20.9.2019
  • -35%
Bob Honey robi swoje

S. Penn

24,65 zł 37.93
Zapowiedź - 5.9.2019
  • -25%
SMS-owy epizod

A. Dworski

21,33 zł 28.43
  • -37%
Polluks. Bezlitosna siła Tom 2

A. Lingas-Łoniewska

25,05 zł 39.77
Zapowiedź - 21.9.2019
  • -25%
Wileński poker

R. Gavelis

33,60 zł 44.80
Niedźwiedź

M. Orzełowski

33,98 zł
  • -25%
Iris Mcblack Kryształowe serce Tom 1

M. Bergel

28,35 zł 37.80

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także...

  • Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także...

  • Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap...

  • Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań - przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat - dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu...

  • Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy...

  • Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia...