SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Dziennik Wyprawa 1907 (twarda)

Interaktywna gra książkowa

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Foxgames
Data wydania 2019
Oprawa twarda
Ilość stron 144

Opis produktu:

Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej
z 1907 roku owiany był tajemnicą...aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik...



Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: Dzień Dziecka
Kategoria: dla dzieci,  Książki edukacyjne,  Gry, zabawy, łamigłówki,  Książki interaktywne,  Dla młodzieży,  książki przygodowe
Wydawnictwo: Foxgames
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Rok publikacji: 2019
Wymiary: 140x225
Ilość stron: 144
ISBN: 9788328071605
Wprowadzono: 12.11.2019

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Dziennik Wyprawa 1907, Interaktywna gra książkowa - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 14 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    1
  • 3
    3
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

...

ilość recenzji:1

8-12-2021 21:55

Książka świetna polecam gorąco

Czy recenzja była pomocna?

Mysipazur

ilość recenzji:21

30-06-2021 22:40

Bardzo mi się podobały poprzednie części Dziennika 29, dlatego z entuzjazmem zasiadłam do kolejnej. Niestety, trochę się zawiodłam.
Niektóre zagadki w Wyprawie 1907 są mało logiczne, trzeba się domyślać krętego rozumowania autora. Czasem nawet trudno stwierdzić, co w ogóle jest zagadką... Podpowiedzi też niezbyt pomagają. Dla mnie albo były zbyt oczywiste, albo sprawiały, że czułam się tylko bardziej zagubiona. Przy paru zagadkach, nawet po poznaniu odpowiedzi, nie było dla mnie jasne skąd ona wynika (nie zawsze jest podane wyjaśnienie). Nie należę do osób, które łatwo się poddają, jednak zagadki z Wyprawy 1907 wywoływały u mnie głównie frustrację i zniechęcenie. Ale może to dlatego, że zwykle myślę w sposób analityczny, a w tego typu zagadkach chyba to bardziej przeszkadza niż pomaga...
Z bardziej przyjemnych rzeczy: ta część Dziennika ma swoją fabułę, oprócz zagadek są pełne wpisy w dzienniku do każdego rozdziału, które tworzą mroczną, niepokojącą historię. To dla mnie duży plus, właśnie fabuła sprawiła, że chciałam grać dalej, mimo w większości zniechęcających zagadek. Są też bardzo dobre grafiki, a strony stylizowane są na poplamione kartki po przejściach, co dobrze podkreśla klimat. Podobał mi się też system utraty poczytalności, bo różnicował wynik w zależności od tego, z jak wielu podpowiedzi korzystaliśmy.
Podsumowując, zagadki nie są tak dobre jak w poprzednich częściach Dziennika, ale Wyprawa 1907 broni się fabułą i klimatem. Jeśli szukasz czegoś, co aktywuje nieszablonowe myślenie, to może ta gra jest dla Ciebie. Jeśli jednak oczekujesz zagadek na logikę, w typie poprzednich Dzienników, to raczej się zawiedziesz.

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?

Martyna Myszke (ryszawa.blogspot.com)

ilość recenzji:1

22-11-2019 19:32

?Dziennik. Wyprawa 1907? to kolejna interaktywna gra książkowa, ci co mieli styczność z ?Dziennikiem 29?, już wiedzą o co chodzi. Jest to niezbyt gruba pozycja, która zawiera czterdzieści cztery zagadki. Niektóre są łatwiejsze, niektóre trudniejsze, ale by je rozwiązać, potrzebna jest strona internetowa, na której znajdują się wskazówki, rzeczy, których nie ma w książce oraz miejsce na wpisanie rozwiązania. Jeśli podamy poprawne, strona przekieruje nas dalej, jeśli błędne dostaniemy informacje, by spróbować ponownie. Wpisywanie złych haseł, nie niesie za sobą konsekwencji.

Nie są to randomowe łamigłówki, wręcz przeciwne łączą się ze sobą i tworzą historię Matta Emersona, który znalazł dziennik na progu swojego mieszkania. Przedmiot ten stał się dla niego źródłem obsesji. Mężczyzna włożył wiele wysiłku, by odkryć wszystkie tajemnice i choć początkowo odbierał dziennik jako zwykłą grę, z czasem zrozumiał, jak wielką ma moc, oraz że może go doprowadzić do całkowitej utraty poczytalności. Zostawił notatki, by każdy kto podejmie próbę rozwiązania zagadek, miał ułatwione zadanie.

Ja jestem starym wyjadaczem, lubię wszelkiego rodzaju łamigłówki, więc uporanie się z dziennikiem nie zajęło mi zbyt wiele czasu. Uważam też, że jest nico łatwiejszy od ?Dziennika 29?, ale też jest ciekawszy. Fajne jest to, że na samym końcu znajdujemy całą historię i wszystko wskakuje na odpowiednie miejsca. Przy zagadkach są tylko wyrywkowe fragmenty zapisków bohatera, są one raczej enigmatyczne i bez ładu, ale opowiadanie sprawia, że poznajemy sens tej historii.

Muszę przyznać, że ta pozycja naprawdę trzyma w napięciu i wciąga bez litości. Po każdej zagadce mówiłam sobie: ?jeszcze tylko jedna? i na dzisiaj koniec. Tym sposobem pochłonęłam wszystkie niemal za jednym zamachem. Fajne jest to, że na stronie znaleźć możemy dwie podpowiedzi, w poprzedniej części była tylko jedna, ale nie możemy zapominać o tym, że zasięgnięcie po wskazówkę zabiera nam kilka stopni poczytalności. Na końcu książki mamy stronę, na której jest miejsce do jej odliczania. Należy to obliczać zgodnie ze swoim sumieniem. Nikt tego kontrolować nie będzie. Na stronie są również rozwiązania. Raczej odradzam, by do nich zaglądać, ponieważ po co psuć sobie zabawę, lepiej posiedzieć dłużej, satysfakcja będzie większa. Minusem jednak jest dla mnie to, że jeśli zdecydujecie się jednak sięgnąć po odpowiedź, to dostaniecie tylko hasło, które należy wpisać w odpowiednim miejscu, ale nie wyjaśnienie, na czym polegała zagadka.

W poprzedniej części mogłam przeskoczyć kilka niewygodnych zagadek, by wrócić do nich później, tutaj trzeba wykonywać wszystko po kolei. Jeśli czegoś nie rozwiążecie, nie będziecie mogli ruszyć dalej. Nie wiem, czy to plus, czy minus. Przyjęłam to do wiadomości i grałam dalej.

Zbliżają się Mikołajki i święta, uważam, że zarówno ?Wyprawa 1907?, jak i ?Dziennik 29? będą idealnym prezentem dla osób, które po pierwsze lubią czytać, a po drugie są wielbicielami krzyżówek, łamigłówek, szyfrów i tym podobnych rzeczy. Jest to coś oryginalnego. Mam nadzieję, że powstanie trzecia część, bym mogła wciągnąć się w wir kolejnych zagadek.

Czy recenzja była pomocna?

Młody Giercownik

ilość recenzji:1

15-11-2019 14:14

Interesująca historia, której realnie doświadczamy poprzez rozwiązywanie zagadek. Recenzja i filmy na u Młody Giercownik, serdecznie zapraszam.

Czy recenzja była pomocna?