SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Człowiek w świecie obrazów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo WN Katedra
Oprawa miękka
Liczba stron 150
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Obraz w życiu osoby niewidomej Obraz w kierowaniu zespołami ludzkimi Obraz w edukacji
Trudno nie zauważyć wiodącej roli obrazu w dzisiejszym świecie. Współczesna kultura ma wyraźnie audiowizualny charakter. Obraz towarzyszy człowiekowi od urodzenia i staje się wraz z dorastaniem coraz bardziej potrzebny. Największy wpływ na rozwój wizualności mają współczesne media, głównie telewizja, internet i media mobilne. Do czasu powstania nowych mediów wytwarzanie i dystrybucja obrazów nie było tak dostępne, jak w dobie mediów cyfrowych. Celem podjęcia przez autorów książki tej tematyki było zwrócenie uwagi na palące niedostatki edukacyjne w zakresie analizowania znaczenia obrazów przy jednoczesnym masowym ich wykorzystywaniu we wszystkich obszarach życia. Audiowizualny charakter współczesnej kultury oraz rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych sytuuje komunikacyjny charakter wizualności co najmniej na równi z tekstem pisanym i mówionym.
prof. Grażyna Penkowska
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Kulturoznawstwo,  Nauki humanistyczne,  Pedagogika
Wydawnictwo: WN Katedra
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 120x195
Liczba stron: 150
ISBN: 978-83-66107-34-2
Wprowadzono: 22.07.2020

Grażyna Penkowska - przeczytaj też

RECENZJE - książki - Człowiek w świecie obrazów - Grażyna Penkowska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: