- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.a, w którym jest dziś. Ten ktoś prawdopodobnie powie ci, jak to zrobił. Ludzie należący do czołówki zwykle chętnie pomagają innym - tym, którzy chcą osiągnąć sukces. Twój program nadrzędny Największym przełomem w psychologii ludzkich osiągnięć dwudziestego wieku było odkrycie koncepcji siebie. Twoja koncepcja siebie to zestaw twoich przekonań o sobie samym. To sposób, w jaki postrzegasz siebie i myślisz o sobie w każdym obszarze życia. To program nadrzędny w komputerze twojej podświadomości. Jest jak system operacyjny determinujący wszystko, co mówisz, myślisz, czujesz i robisz. Twoja koncepcja siebie jest bezpośrednio związana z twoimi osiągnięciami i z twoją skutecznością. Osiągane przez ciebie rezultaty zewnętrzne zawsze są z nią zgodne. Każda zmiana na lepsze w twoim życiu zaczyna się w chwili, gdy zmieniasz i poprawiasz swoją koncepcję siebie - kiedy wewnętrznie się programujesz. Masz więcej niż tylko jedną całościową koncepcję siebie, która decyduje, co czujesz i jak, generalnie rzecz biorąc, myślisz o sobie, o swoim życiu i o innych ludziach. Masz także zestaw minikoncepcji siebie. Są to małe koncepcje ciebie, które określają twoją skuteczność i twoje rezultaty w każdym obszarze twojego życia, od jazdy na rowerze do wygłaszania przemówień. Twoja koncepcja siebie w sprzedaży Na przykład w sprzedaży twoja koncepcja siebie obejmuje ciebie i to, jak poszukujesz potencjalnych klientów. Jeśli masz pozytywną koncepcję siebie, znajdowanie potencjalnych klientów nie stanowi dla ciebie problemu. Wstajesz rano i już jesteś gotowy nawiązywać kontakty z nowymi ludźmi. W kwestii poszukiwania potencjalnych klientów jesteś kompetentny i pewny siebie, dlatego zawsze masz ich gdzie szukać. Jeśli masz złą koncepcję siebie, to w poszukiwaniu potencjalnych klientów będziesz nawiązywał kontakty z obawą i niepewnością. Będziesz tego unikał z całych sił. Podczas rozmów z potencjalnymi klientami będziesz spięty i przez to będzie ci trudniej. Będziesz poświęcał na to tak mało czasu, jak tylko się da, i uchylał się od tego tak, jak tylko potrafisz. To działa tak samo również w każdym innym obszarze sprzedaży. Od czego zależy twój zysk? Każdy handlowiec ma koncepcję siebie odpowiadającą wysokości jego zarobków. Psycholodzy odkryli, że nasze zarobki wahają się w granicach plus minus dziesięć procent w stosunku do tego, jaki poziom dochodów mamy zaprogramowany w naszej koncepcji siebie. Jeśli zarobisz o dziesięć procent więcej niż według swojego uznania powinieneś zarobić, natychmiast podejmiesz działania kompensujące i pozbędziesz się nadwyżki pieniędzy. Kiedy trafi ci się dobry miesiąc i zarobisz więcej niż się spodziewałeś, poczujesz nieodpartą potrzebę wydania tych pieniędzy na obiady, podróże, ubrania lub coś innego. Te pieniądze wypalą ci dziurę w kieszeni. Jeśli zarobisz o dziesięć lub więcej procent poniżej dochodu zgodnego z twoją koncepcją siebie, podejmiesz działania przyspieszające. Zaczniesz myśleć o tym, żeby pracować dłużej, ciężej, mądrzej i lepiej, aby podnieść dochody z powrotem do strefy komfortu. Kiedy dochody wrócą do poziomu, który ci odpowiada, zrelaksujesz się i odetchniesz z ulgą. Kluczowe obszary rezultatowe sprzedaży Reaktywny rdzeń twojej koncepcji siebie Bariery na drodze do skutecznej sprzedaży Pięć spotkań do zamknięcia Podnoś swoją samoocenę i dochody Działania do przećwiczenia Darmowy fragment ROZDZIAŁ 2 Twój roczny cel dochodu Twój roczny cel sprzedaży Wyznacz klarowne cele działań Działania do przećwiczenia Darmowy fragment ROZDZIAŁ 3 Motywacja podstawowa Rozpoznawanie potrzeb Odwoływanie się do potrzeb klienta Decyzje zakupowe są emocjonalne Działania do przećwiczenia Darmowy fragment ROZDZIAŁ 4 Dąż do doskonałości w poszukiwaniu potencjalnych klientów Cztery klucze sprzedaży strategicznej Gruntownie przeanalizuj rynek Najlepsza reklama Działania do przećwiczenia Darmowy fragment ROZDZIAŁ 5 Proces poszukiwania potencjalnych klientów Bądź skuteczniejszy w poszukiwaniu potencjalnych klientów przez telefon Działania do przećwiczenia Darmowy fragment ROZDZIAŁ 6 Zadbaj o to, by twój ubiór pracował na twój sukces Prezentowanie produktu Działania do przećwiczenia Darmowy fragment ROZDZIAŁ 7 Typy osobowości kupujących Sprzedawanie produktów materialnych i niematerialnych Zostań doskonałym słuchaczem Metody prezentacji Działania do przećwiczenia Darmowy fragment ROZDZIAŁ 8 Sukces jest przewidywalny Twoja przyszłość jest nieograniczona Działania do przećwiczenia Darmowy fragment O autorze Darmowy fragment Darmowy fragment Przemiana Darmowy fragment Darmowy fragment Darmowy fragment Darmowy fragment Darmowy fragment [1] Sprzedaż ,,na zimno" (ang. Darmowy fragment Darmowy fragment
książka
Wydawnictwo Mt Biznes |
Data wydania 2012 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 224 |
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Mt Biznes |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2012 |
Wymiary: | 160x230 |
Liczba stron: | 224 |
ISBN: | 978-83-7746-335-2 |
Wprowadzono: | 24.11.2021 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.