Strategie rynkowe w transporcie
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Spis treściWprowadzenie
1. ISTOTA STRATEGII RYNKOWYCH
1.1 Pojęcie strategii i zakres analizy strategicznej
1.2 Podstawowe rodzaje strategii rynkowych
1.3 Istota zarządzania strategicznego
2. CHARAKTERYSTYKA SEKTORA TRANSPORTU
2.1 Pojęcie rynek usług transportowych
2.2 Struktura podmiotowa rynku
2.3 Infrastruktura transportu
2.4 Przewozy pasażerów i ładunków
2.5 Transport w sektorze transportowo-spedycyjno-logistycznym
3. KONKURENCJA W SEKTORZE TRANSPORTU
3.1 Pojęcie konkurencja
3.2 Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa
3.3 Czynniki przewagi konkurencyjnej
4. MODEL KSZTAŁTOWANIA STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTW SPEDYCYJNYCH
4.1 Założenia modelowe do strategii przedsiębiorstw spedycyjnych
4.2 Współczesne czynniki konkurencyjności polskich spedytorów
4.3 Wybór strategii dla przedsiębiorstw tak zwanej spedycji czystej
4.4 Wybór strategii dla przedsiębiorstw tak zwanej spedycji mieszanej
5. WPŁYW GLOBALIZACJI NA ZACHOWANIA STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORTW TRANSPORTOWYCH
5.1 Oddziaływanie współczesnych megatrendów na rynek usług transportowych
5.2 Założenia do budowy strategii globalnej przedsiębiorstwa transportowego
6. ZACHOWANIA STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTW KOLEJOWYCH - BENCHMARKING
6.1 Strategie rynkowe kolei w przewozach osób
6.2 Strategie rynkowe kolei w przewozach ładunków
7. STRATEGIE PROEKOLOGICZNE PRZEDSIĘBIORSTW TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
7.1 Idea zrównoważonego rozwoju a działalność transportu
7.2 Proekologiczne strategie zachodnioeuropejskich przewoźników samochodowych
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 26.02.2007 |