Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - opis produktu:
Zwiększ swój udział w rynku
Poznaj siłę własnej marki
Czerp konkretne zyski
Strategie nie dla harcerzyków!
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.
Książka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorami książki są Erik Deckers, Jason Falls. Książka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę liczy 280 stron. Jej wymiary to 158x235. Oprawa jest miękka. Szczegóły - Dział: Książki
- Wydawnictwo: Helion
- Oprawa: miękka
- Okładka: miękka
- Wymiary: 158x235
- Ilość stron: 280
- ISBN: 978-83-246-4788-0
- Wprowadzono: 12.04.2013
- -49%

- -43%

- -36%

- -41%

Ten dzień miękka 23,50 zł 39.83
Dodaj do koszyka
- -42%

- -41%

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.