Marketing terytorialny

Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

książka

Wydawnictwo Słowa i Myśli
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 29.07.2015

RECENZJE - książki - Marketing terytorialny, Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

4.4/5 ( 8 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0