Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar - Wiesław Urban - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar

książka

  • Wydawnictwo PWN
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 152
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar - opis produktu:

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.W książce omówiono kolejno: * istotę i rodzaje lojalności, * modele lojalności, * motywacje klientów, * typologię lojalności, * dynamikę zmian postaw klientów, * pomiar lojalności. Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

Książka Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar pochodzi z wydawnictwa PWN. Autorami książki są Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar liczy 152 stron. Jej wymiary to 166x236.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar

4.3/5 ( 8 ocen )
    5
    4
    4
    2
    3
    2
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

janeczka

  • 20-01-2013
  • 19:32

Lanie wody bez treści przez autora S. który ma wszystko nauczone wyuczone, nic nowego nie wnosi. żałuję że kupiłam.

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

__olga

  • 25-11-2012
  • 14:20

Książka choć wygląda niepozornie, jest bardzo treściwa. Można potraktować ją jak vademecum o lojalności klientów. Zawiera wiele praktycznych przykładów, które na długo zapadają w pamięci, gdyż przedstawione zostają w formie tabel, wykresów i opisów. Polecam zwłaszcza studentom zarządzania lub marketingu.

Czy recenzja była pomocna?