Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem

książka

Wydawnictwo Antykwa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Każde przedsiębiorstwo dysponuje określone strategią prowadzenia gry konkurencyjnej na rynku. Może być ona efektem działań niezamierzonych, lecz znacznie częściej stanowi wynik prowadzonych wcześniej gruntownych analiz sektorowych. Metodologia tych analiz musi mieć charakter kompleksowy i wielowymiarowy, co oznacza konieczność stosowania zróżnicowanych technik badawczych umożliwiających określenie całościowego tlą konkurencji Książkę przygotowano tak, aby stanowiła żródło informacji zarówno dla studentów studiów o profilu ekonomicznym, jak również dla menedżerów oraz specjalistów mających możliwość praktycznego zastosowania koncepcji zarządzania zawartych w podręczniku. fragmenty wstępu Książka przedstawia oryginalne rozwiązanie zastosowania analizy sektora do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem. Może być zalecana studentom kierunków ekonomicznych i praktykom zajmującym się zagadnieniami strategii Przedsiębiorstw. prof. dr hab. Andrzej Szplit
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Antykwa
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem

4.7/5 ( 9 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0