Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego
Ujęcie teoretyczne i praktyczneksiążka
Wydawnictwo Difin |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
We współczesnej literaturze, zarówno naukowej, jak i publicystycznej, często podkreśla się znaczenie wiedzy w gospodarce. Powszechnie używane są terminy `gospodarka oparta na wiedzy` czy `gospodarka wiedzy`. Co jednak w praktyce oznaczają one dla szeroko rozumianego przedsiębiorstwa - nie tylko dla wielkich koncernów, ale także dla małych czy średnich podmiotów gospodarczych?Książka kompleksowo przedstawia wymienione zagadnienia i ukazuje, jak każdego rodzaju firma, operująca w dowolnej branży, może lub nawet powinna funkcjonować w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. W tym kontekście szczególny nacisk został położony na przedsiębiorstwa działające międzynarodowo, na wielu rynkach. Publikacja skupia się na problematyce kształtowania przewagi konkurencyjnej firmy poprzez odpowiednią organizację procesów w obszarze wiedzy, przedstawiając jej powiązanie z działaniami w zakresie marketingu i rynku. Opisane zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane na przykładzie czterech, różnej wielkości przedsiębiorstw.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Difin |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 28.05.2017 |