Zarządzanie relacjami z klientem
książka
Wydawnictwo Difin |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Rewolucyjne zmiany istoty stosunków między firmą a nabywcą, zastąpienie podejścia transakcyjnego podejściem relacyjnym wymagają zasadniczego przewartościowania klasycznych metod działania biznesowego. Niewątpliwie umiejętne zarządzanie relacjami z klientem winno stanowić centralny punkt odniesienia w myśleniu i działaniu marketingowym, o czym traktuje opiniowana książka. Stanowi ona kompleksowe opracowanie prezentujące rolę i znaczenie relacji klient - firma na współczesnym rynku oraz szczegółowo omawia metodologię i instrumentarium kształtowania relacji z nabywcą. Zamieszczone w pracy liczne rysunki, wykresy i tabele, ułatwiają przyswojenie i uporządkowanie zawartych w niej treści.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Difin |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 24.08.2004 |