Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Zarządzanie relacjami z klientem

książka

Wydawnictwo Difin
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Rewolucyjne zmiany istoty stosunków między firmą a nabywcą, zastąpienie podejścia transakcyjnego podejściem relacyjnym wymagają zasadniczego przewartościowania klasycznych metod działania biznesowego. Niewątpliwie umiejętne zarządzanie relacjami z klientem winno stanowić centralny punkt odniesienia w myśleniu i działaniu marketingowym, o czym traktuje opiniowana książka. Stanowi ona kompleksowe opracowanie prezentujące rolę i znaczenie relacji klient - firma na współczesnym rynku oraz szczegółowo omawia metodologię i instrumentarium kształtowania relacji z nabywcą. Zamieszczone w pracy liczne rysunki, wykresy i tabele, ułatwiają przyswojenie i uporządkowanie zawartych w niej treści.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Difin
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 24.08.2004

RECENZJE - książki - Zarządzanie relacjami z klientem

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0