książka
Wydawnictwo C.H.Beck |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych.Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak:
- informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej,
- informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej,
- zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej,
- modele zarządzania informacją rynkową.
Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych - zwłaszcza uczelni technicznych - na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | C.H.Beck |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 15.06.2011 |