rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych Aspekt marketingowy
ocena: 5, głosów: 2
 

Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych
Aspekt marketingowy (miękka)

książka

Wydawnictwo: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

Oprawa: miękka

Ilość stron: 167

Wysyłamy w: 3 - 5 dni + czas dostawy

Dostępność: mały zapaspomoc Brak na naszym magazynie.
Spróbujemy go sprowadzić dla Ciebie.
Szansa na realizację 60%.
Potrzebny czas 3-5 dni roboczych.

Nasza cena: 26,61

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

21,29

Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych, Aspekt marketingowy - opis produktu:

W niniejszym opracowaniu przedstawiono wyniki badania na temat zachowań konsumentów na rynku usług gastronomicznych, przeprowadzonych w 2010 roku na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 15 lat i więcej. Celem projektu badawczego była:
- analiza zachowań konsumentów na rynku usług gastronomicznych (częstotliwość wizji w placówkach gastronomicznych, okoliczności sprzyjające wizy
tom, powody korzystania i niekorzystania przez respondentów z usług gastronomicznych, kwoty wydawane na korzystanie z usług),
- diagnoza preferencji konsumentów w zakresie oferty, cen, dystrybucji i promocji usług gastronomicznych,
- ocena wpływu wybranych czynników, związanych z otoczeniem i lokalizacją
placówki gastronomicznej, jej marką, wnętrzem lokalu, ofertą menu oraz obsługą, na postrzeganie jakości usługi gastronomicznej przez konsumentów.
Tłem teoretycznym dla prezentacji wyników badań są informacje na temat
uwarunkowań zachowań konsumentów na rynku żywności, charakterystyka oferty gastronomicznej z uwzględnieniem marketingowej koncepcji działania, a także analiza zmian zachodzących na polskim rynku usług gastronomicznych w latach 2000-2010.

Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych, Aspekt marketingowy - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama

Wydawnictwo: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Ilość stron:167
Wprowadzono: 17.01.2013
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych, Aspekt marketingowy - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Sztuka kochania

M. Wisłocka

książka

27,92 zł taniej -30%

Ukryte Terapie. Czego ci lekarz nie ...

J. Zięba

książka

54,33 zł taniej -32%

Zobacz również

Neurologia zachcianek

J. Brewer

książka

29,85 zł taniej -25%

Kobietologia

R. Witherspoon

książka

33,21 zł taniej -25%

Twój ślub optymistycznie

R. Trojanowski

książka

22,38 zł taniej -25%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

35.68 zł

taniej -27%

Zachowania niepoprawne Tworzenie ekonomii...

Zachowania niepoprawne (tyt. oryg. Misbehaving) Richarda H. Thalera, laureata Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii za rok 2017, zostały uznane za książkę roku przez najbardziej prestiżowe czasopisma branżowe, takie jak "Forbes", "Economist", "Financial Times". Autor w błyskotliwej, przystępnej formie opisuje w niej swoje...

książka

43.58 zł

taniej -22%

Zachowania autoagresywne w autyzmie. Przyczyny ...

Zachowania autoagresywne występują u prawie połowy osób z autyzmem i stanowią jeden z najbardziej wyniszczających problemów, a zarazem najtrudniejszych do wyeliminowania. Autoagresja może przejawiać się w różnych formach - dana osoba może na przykład uderzać głową, gryźć się w ręce, ciągnąć się za włosy lub nadmiernie się drapać. Medyczne i behawioralne...

książka

52.71 zł

taniej -8%

Zachowania konsumentów Globalizacja, nowe...

Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu...

książka

37.11 zł

taniej -23%

Zachowania matrymonialne i prokreacyjne w ...

Publikacja jest opracowaniem, którego głównym celem jest określenie tendencji zmian dotyczących zawierania małżeństw i posiadania dzieci w Polsce. Autorka, przedstawiając nowy model formowania się i rozpadu małżeństw i idące z nimi w parze przeobrażenia w sferze zachowań prokreacyjnych, podejmuje próbę wskazania uwarunkowań zmian oraz wyjaśnienia ich...

ebook

17.99 zł

taniej -15%

Zachowania organizacyjne. Organizacja jako...

Od wielu lat pracownicy pozostają w centrum uwagi przedstawicieli nauk o zarządzaniu. Osoba przyjmowana do pracy jest dorosłą, ukształtowaną jednostką o określonym typie osobowości, z własnymi przekonaniami, systemem wartości i doświadczeniami. Z chwilą, kiedy podejmuje pracę dla określonej firmy, wkracza w obszar, który wywiera wpływ na jego/jej...

ebook

16.27 zł

taniej -15%

Zachowania ryzykowne i uzależnienia - pdf...

Atutem podręcznika jest lokalizacja tematyki zachowań ryzykownych i uzależnień w szerokim kontekście antropologiczno-kulturowym. Jak trafnie podkreślają autorzy, zaburzenia i uzależnienia oraz sytuacje ryzyka są cechą immanentną współczesnych czasów, wielkiego przyspieszenia, nieustannej zmiany, ciągłego ruchu, presji mediów i ogromnych wpływów rynku...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

17.48

13.32

13.70

2.99

3.58

2.84

4.96

3.97

3.59

7.65

4.11

9.63

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: