książka
Wydawnictwo Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
W niniejszym opracowaniu przedstawiono wyniki badania na temat zachowań konsumentów na rynku usług gastronomicznych, przeprowadzonych w 2010 roku na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 15 lat i więcej. Celem projektu badawczego była:- analiza zachowań konsumentów na rynku usług gastronomicznych (częstotliwość wizji w placówkach gastronomicznych, okoliczności sprzyjające wizy
tom, powody korzystania i niekorzystania przez respondentów z usług gastronomicznych, kwoty wydawane na korzystanie z usług),
- diagnoza preferencji konsumentów w zakresie oferty, cen, dystrybucji i promocji usług gastronomicznych,
- ocena wpływu wybranych czynników, związanych z otoczeniem i lokalizacją
placówki gastronomicznej, jej marką, wnętrzem lokalu, ofertą menu oraz obsługą, na postrzeganie jakości usługi gastronomicznej przez konsumentów.
Tłem teoretycznym dla prezentacji wyników badań są informacje na temat
uwarunkowań zachowań konsumentów na rynku żywności, charakterystyka oferty gastronomicznej z uwzględnieniem marketingowej koncepcji działania, a także analiza zmian zachodzących na polskim rynku usług gastronomicznych w latach 2000-2010.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 17.01.2013 |