książka
Wydawnictwo Universitas |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Możliwości warsztatowe oraz znakomite rozeznanie co do istoty mediów społecznościowych pozwoliły Autorce na przygotowanie rozprawy nowatorskiej i wartościowej poznawczo, [która jest] ważnym punktem odniesienia w badaniach nad mediami społecznościowymi i działalnością popularnonaukową w ogóle.- Z recenzji dr hab. prof. UMCS Danuty Kępy-Figury
Wybór tematyki badawczej jest ze wszech miar trafny. Nie mieliśmy dotąd w nauce takiego opracowania [...]. Autorka jest w swoich założeniach "harmonijnie" eklektyczna i umiejętnie łączy sprawdzone, utrwalone w językoznawstwie, klasyczne metody strukturalne badania tekstu (także całego dyskursu) popularnonaukowego z metodami nowszymi dotyczącymi badań językowych stylów, strategii komunikacyjnych i badań medioznawczych. Praca stanowi duże osiągnięcie badawcze Autorki i znacząco rozszerza naszą wiedzę o współczesnych relacjach między językiem i kulturą (medialną, internetową).
- Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Universitas |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 03.10.2018 |