Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy

książka

Wydawnictwo Difin
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Difin
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 21.11.2012

RECENZJE - książki - Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy

3.5/5 ( 4 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0