Współczesna psychologia mediów - Agnieszka Ogonowska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Współczesna psychologia mediów (miękka)

Nowe problemy i perspektywy badawcze

książka

  • Wydawnictwo Impuls
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 252
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Współczesna psychologia mediów, Nowe problemy i perspektywy badawcze - opis produktu:

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. [...]


Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.



Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek
fragment Wstępu

Książka Współczesna psychologia mediów Nowe problemy i perspektywy badawcze, pochodzi z wydawnictwa Impuls. Autorami książki są Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek. Książka Współczesna psychologia mediów liczy 252 stron. Jej wymiary to 160x235. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Impuls
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 160x235
  • Ilość stron: 252
  • ISBN: 978-83-7850-500-6
  • Wprowadzono: 26.05.2017

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -30%
Okularnik Tom 2 miękka
31,34 zł 44.78
Dodaj do koszyka
  • -32%
Lampiony Tom 3 miękka
28,42 zł 41.80
Dodaj do koszyka
  • -30%
Czerwony pająk Tom 4 miękka
34,84 zł 49.77
Dodaj do koszyka
  • -33%
Pochłaniacz Tom 1 miękka
26,73 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -34%
  • Bestseller Mój książę. Bridgertonowie
Mój książę. Bridgertonowie Tom 1 miękka
26,33 zł 39.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Współczesna psychologia mediów, Nowe problemy i perspektywy badawcze

4/5 ( 2 oceny )
    5
    1
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.