Współczesna analiza strategii (twarda)
książka
Wydawnictwo Nieoczywiste |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:- najważniejsze narzędzia analizy strategicznej
- główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa
- współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów
- główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa]
- społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.
Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Nieoczywiste |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 11.06.2016 |