Wizja marki (twarda)
Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy książka
Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Oprawa twarda |
Opis produktu:
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 30.03.2010 |