Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Wizja marki (twarda)

Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 30.03.2010

RECENZJE - książki - Wizja marki, Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0