Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

VIPER. Pilot F-16

książka

Wydawnictwo Pascal
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Prawdziwa historia jednego z najgroźniejszych i najskuteczniejszych pilotów F-16 w historii lotnictwa.
Dan Hampton. Zabójczo niebezpieczny. Śmiertelnie groźny.

151 misji bojowych
21 potwierdzonych zniszczeń stanowisk wyrzutni pocisków ziemia-powietrze
4 Zaszczytne Krzyże Lotnicze z Odznaką Waleczności
1 Purpurowe Serce
20 lat służby i 608 godzin lotów bojowych w najbardziej rozpoznawalnym myśliwcu świata: F-16.

  W latach 1986-2006 ppłk Dan Hampton był wiodącym pilotem Dzikich Łasic, elitarnych eskadr myśliwskich Sił Powietrznych, których zadania uznaje się za najniebezpieczniejsze we współczesnej walce powietrznej.
  Dzikie Łasice to niszczyciele pocisków rakietowych ziemia-powietrze. Pierwsi piloci wysyłani do strefy wojny. Ludzie, którzy z premedytacją ściągają na siebie ogień nieprzyjaciół na ziemi, a potem tropią i niszczą stanowiska wyrzutni rakiet, czyniąc niebo bezpiecznym dla samolotów i śmigłowców nadlatujących później.
  Jego autobiografia "VIPER. Pilot F-16" daje wgląd w szkolenie i misje bojowe elity elit pilotów wojskowych. Hampton odtajnia szczegóły misji Dzikich Łasic.
  Ta opowieść sprawia, że można odnieść wrażenie jakby się siedziało za sterami VIPERA (tak amerykańscy piloci nazywają myśliwce F-16).


 `Viper Pilot Dana Hamptona naprawdę zrobił na mnie wrażenie - jeśli jesteś weteranem, znów będziesz miał spocone dłonie; jeśli nie, zapnij pasy i przygotuj się. To pełne akcji, prawdziwe spojrzenie z bliska na współczesną walkę myśliwską, opowiedziane prosto z kabiny. Lektura, pasjonująca od początku do końca.`
  - Jacksel Broughton, emerytowany pułkownik USAF, odznaczony Krzyżem Sił Powietrznych za nadzwyczajne bohaterstwo, autor Rupert Red Two: A Fighter`s Pilot Life
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Pascal
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 15.04.2013

RECENZJE - książki - VIPER. Pilot F-16

4.8/5 ( 8 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0