Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Twórcze metafory medialne

Baudrillard - McLuhan - Goffman

książka

Wydawnictwo Universitas
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove`a, Johna Urry`ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych  autorów - metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Universitas
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 03.02.2011

RECENZJE - książki - Twórcze metafory medialne, Baudrillard - McLuhan - Goffman

4/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0