Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Teorie komunikacji i mediów

Vol. 8

książka

Wydawnictwo Atut
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii `Teorie Komunikacji i Mediów` jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną w aktualnym stanie dyskusji nad projektem nowej teorii komunikacji, dostosowanej do aktualnego stanu wiedzy, wiedzy nie tylko dotyczącej samej komunikacji i jej wyznaczników teoretycznych, ale również - szerzej - miejsca tego pola eksploracji badawczej wśród innych nauk, nauk pokrewnych zbliżonych do badań językowych, a także ogólnie - teorii systemów i dyskursów w ich odniesieniach do komunikacji społecznej, elementem której język i jego produkty jako system znaków służących komunikacji wraz z jego realizacjami właśnie są. Książka pokazuje szerokie pole możliwych zastosowań metod i perspektyw badawczych w dziedzinie komunikacji.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Atut
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 24.06.2016

RECENZJE - książki - Teorie komunikacji i mediów, Vol. 8

4.7/5 ( 11 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0